Reklamace a vratky
Nemáte z dodaného zboží radost a chcete jej do 30 dnů vrátit? Je poškozené? Nebo jej chcete vyměnit za jiný produkt? Je to jednoduché.
Prvním krokem je detailně vyplnit následující elektronický formulář. Díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku až do konce. Jistě Vás mile překvapí, jak snadno a rychle u nás zboží vyměníte či vrátíte.Při výměně nebo vrácení zboží je nutné vrátit nepoškozené zboží, bez známek užívání, v původním nepoškozeném obalu.
Prosím, myslete na to, v jakém stavu posíláte oblečení zpět. Fast fashion vratky rovnou likviduje, u nás každý kousek čeká na svou Reparádnici. Kontrolujeme jej, žehlíme, skládáme a znovu zařazujeme do prodeje. Proto nám prosím vracejte oblečení složené, čisté a nepoškozené.
Nelze vrátit oblečení, které bylo nošené nebo vyprané.
- balíček odneste na pobočku Zásilkovny
Štítek pro Zásilkovnu nemusíte tisknout, stačí v Zásilkovně nahlásit kód:98606791 (a pro jistotu ho napsat i na balíček).
Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a do 14 pracovních dnů Vám buď vrátíme peníze zpět na účet, nebo zašleme požadovaný nový produkt.
Zpětnou dopravu prostřednictvím Zásilkovny máte od nás zvýhodněnou. Při předání na pobočce nic neplatíte, 50 Kč Vám odečteme z částky, kterou Vám budeme vracet. Tuto dopravu zvolíte během vyplňování vratkového formuláře.